הפקת חתונה
מזל טוב, זוגות יקרים, הגיע הרגע... מתחילים להפיק את אירוע חייכם. מאיפה מתחילים ? מה עושים קודם ? אין דבר העומד בפני הרצון... להפיק
חתונה זה לא דבר קל כי לא כל אחד או אחת בנויים לכך אך אין ספק שכאשר אתם מפיקים את האירוע של עצמכם... תורם לזוגיות בדרכים שלא
תוכלו אפילו להתחיל לדמיין.
אז דבר ראשון הבדילו בין המצוי לרצוי.
ערכו רשימה ראשונית של תקציב ומס' אורחים צפוי ומפה תתחילו. ניהול תקציב נכון ישמור על סדר וארגון האירוע וישמור עליכם מפני התפראות
שלא תוכלו לעמוד בה לאורך כל הדרך.
בסופו של דבר אתם רוצים להתחיל את חייכם המשותפים ברוגע ולא בהתחייבות להלוואות מטורפות.
חשבו על העונה שתרצו להתחתן ויום בשבוע... ערכו סקר רחב ובידקו את כל האפשרויות שאתם חולמים עליהם כדי שתהיו שלמים בהחלטתכם
בסופו של יום היכן אתם סוגרים.
אני ממליצה לכם בחום גם לעשות תיאום ציפיות בינכם כדי להימנע מריבים מיותרים. להחליט על קווים אדומים שאתם לא מוכנים לעבור וכך
להתחיל בפרוייקט.
תהליך ארגון האירוע הוא תהליך ארוך, מהנה אך גם מתיש. החשיבה על כל פרט מהגדול ועד לקטן, תיאומים בין כל הספקים, פגישות מסודרות,
בדיקת חוזים שאף פרט לא נשכח. זיכרו, הפקת חתונה היא לא רק שמלה, עיצוב שיער ואיפור. הפקת חתונה זה הרבה מעבר ומאוד חשוב לא
לשכוח אף פרט.
כאן אני נכנסת לתמונה.
למה לנו לשכור מארגנת חתונה?
כי מתחתנים רק פעם בחיים ומגיע לכם שתהנו מכל תהליך התכנון לאורך כל הדרך וביום האירוע.
כי השקט הנפשי שלכם ושל משפחותיכם שווה הכל.
כי הדאגה שלי לאינטרסים שלכם בלבד מול כל נותני השירות גם תחסוך לכם כסף רב וגם תזכו להכיר ספקים אמינים ואיכותיים.
כי אני אנהל את כל התקציב ואוודא שאתם לא חורגים ממנו כדי לא להיכנס לחובות בסוף האירוע
כי ביום האירוע אני שם בשבילכם מהפרט הגדול ועד לפרט הקטן מלווה את כל האירוע, מההקמות, לו"ז האירוע, תפעול הספקים, ועד לתשלום
לכל הספקים בסוף האירוע.
אפשרויות ההפקה שלנו לחתונה:
א. הפקה מא'-ת' – לכל מי שמעוניין בליווי צמוד לאורך כל הדרך, ניהול, ארגון והפקת כל האירוע מבחינת כל ההיבטים. אירוע קומפלט. להגיע כאחד
האורחים. מתאים בעיקר לאלו שהיום השגרתי שלהם כל כך צפוף שלארגן חתונה נראה כמשימה בלתי אפשרית ו/או לגרים בחו"ל היודעים שצריך
אדם מקצועי ולא משפחה או חברים שיתחילו לדאוג ולפזר משימות שלא בטוח שיבוצעו.
ב. שירות הפקה ליום האירוע – לכל מי שמעוניין בכל זאת להפיק את האירוע שלו בעצמו אך עדיין לדעת שביום האירוע יש אדם מקצועי מטעמם שיוודא
ויבדוק שהכל מתקתק כמו שצריך ויחסוך לכם כסף רב. החסכון הכספי מתבטא הן בביצוע אישורי ההגעה, בדיקת אלכוהול מוקפדת ווידוא חזרת
בקבוקים מלאים וריקים, ניהול הושבה ומניעת פתיחת רזרבה.
ג. שירות ניהול הושבה – ניהול הושבה מתאים לכל מי שאינו חפץ בשירותי הפקה אך עדיין בליבו מרגיש שהחלק הכי קריטי באירוע – חלק ההושבה
צריך אדם מקצועי מטעמו כדי לוודא שהכל מתבצע חלק לפי טעמו וכמובן ייעשה עבורכם שמיניות כדי לא לפתוח רזרבה. דבר שבסופו של יום יחסוך
לכם כסף רב.
אז... איך זה עובד:
מחליטים שזה הכיוון.. שבהחלט יש כאן משהו שתשמחו לשקול ולשמוע...
מזמינה אתכם ליצור איתי קשר עוד היום... נקבע.. ניפגש.. נכיר, נתעדכן, נתאם ציפיות ואספר לכם על אפשרויות ההפקה שאני מציעה... מחליטים
ויוצאים לדרך.
אשמח מאוד לעמוד לרשותכם ובאהבה גדולה.
אורית עטר
ORITA (אוריתה) הפקות אירועים באור אחר